Torsdag

Jaha, då var den här veckan snart slut då.. känns rätt skönt att dagarna flyter på, men det går rätt fort sen på slutet.. Ja eller det gjorde det iaf förra året.. April månad är det absolut skönaste, lite arbete, mycket åkning och hörliga dagar med massa sol :) Kan man få schlappa i en solstol vid tindenkiosken någon timme, sen iväg o åka lite igen.. Vidare ner till skistua där man tar en pitcher och bara njuter av livet :) Så längtar faktiskt lite till April månad :) Men det innebär även att när den är till ändå så är det så gott som slut på det här, känns som om jag vill ha min sommar säkrad innan första maj helgen är här.. Hur nu det ska gå till.. men det löser sig säkert :) En sommar i sverige, ja varför inte :) Och det känns endå som om jag kommer närmre familjen på något sätt då :)

Det går bra nu :) Jag mår bra nu :) Om det endå kunde komma lite mer snö bara, då vore ju livet så gott som perfekt :)

Nu ska vi in till byn en liten sväng, Posta brev, prata med skogstad om jobb, ja o få lite frisk luft :)

Sen vidare till jobb, härligt, några fler timmar den här månaden :P Frkost i morron, mindre roligt men va fan, det får gå :)

Ha det...

P&K

Min lilla prinsessa mår inge bra :( Hoppas du blir frisk snart, så du blir dit glada fartfyllda jag igen :) Massa kärlek tll dig gumman <3

Kommentarer
Postat av: Bea

haha ja ja hoppas på de ja med! kan ju hoppas att jag har massa energi på söndag. så jag kan va överallt och ingenstans igen :) masssa kärlek


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback