Tisdag

Tillbaka igen.. På jorden ja eller vad man nu kan säga.. Gårdagen bestod mest utav att ligga i sängen/soffan och vara äcklig.. Men är jävligt förvånad över att jag inte var dåligare.. Inte ens huvudvärk.. Måste nog vara för allt bubbel jag drack i söndags ;) Rödvin släng dig i väggen, bubbel Me like ;) Haha... Men vilken kväll sen då :) Helt galet :P

Började dagen men en härlig promenad till fossheim, så där lagom kallt (-14) och inte allt för mkt blåst(medvind ;P) Tog mig o fjant bara 30min att gå i lagom tempo.. Härligt, och som belöning tog vi en stooor kopp varmchoklad när vi kom fram, hehe.. De va dom kalorierna man nyss hade gått bort, aja.. Efter lite mys i soffan och små prat med arbetskamrater så tog vi elins bil hem, insåg fort att klockan var rätt mkt så sj öppnade jag första ölen (15.00) och så började vi göra oss vackra, ansiktsmasker på, in i duschen. pila kroppen, på med massa krämer sen ett ton med smink, 3 liter hårspray sen var vi klara för en efterlängtad middag :) Väl tillbaka på hotellet öppnade vi upp kvällen med lite bubbel :P (18.30) sen var allt igång, härlig middag, mer bubbel, vin, lite mer bubbel, drinkar, P2, kapten.... Ja nu så här i efterhand, kanske skulle ha tagit lite öl ist för så jävla många drinkar.. äsch tar det nästa gång ;) Iväg på förfest, inte så värst länge.. Insåg snabbt att jag var tvungen att röra på mig annars skulle jag fort somna in.. Suck då, men iaf.. På med jackor igen så for jag o bea  vidare till hemsen.. Är lite suddigt men jag hade kul... Men som sagt, nästa gång inte lika många drinkar :P Och som vi har sagt förut, "man är inte full fören man ligger på golvet och måste hålla i sig" bea då, skulle ju inte kramas med olvet har vi sagt ;) Dansar så vilt så folk börjar knuffa dig, hahaha. kan inte ta med dig någonstans ;) <3 Med blodig hand och trötta ögon tog vi oss vidare med taxi hem.. Ingen efterfest att tala om här inte, usch nej.. Sängen var efterlängtad :) Lite pizza fick vi oxå ner innan vi stupade(bokstavligen talat) i sängen! Ujuj, tack alla fina som gjorde kvällen så lyckad :)

Ledig nu i några dagar, redan rastlös...... Men men, någe kul ska vi väl hitta på.. Synd bara att ekonomin bara tillåter pasta nu :/ Shit, var längesen jag var så här himla skitfattig! Men men, snart kommer den efterlängtade lönen, o de mina vänner kan jag säga, kommer bli jävligt skönt :)

Nu ska jag försöka hitta någon bra film att se på.. Ha det

P&K





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback