Tisdag

Den här dagen har krypit fram känns det som, så himla sakta.. Tror faktiskt att tiden har stått stilla mest för att jävlas med mig.. Lite ångest för att jag inte varit i backen idag, men får bli desto längre i morron och så blir det någon timme ikväll på kvällsåkningen innan jag ska vidare på middag med B hemma hos D.. Han åker nämligen i morgon, lämnar den älskade dalen.. Ja han lämnar ju inte landet men iaf, han har fått jobb en bit från bergen.. Komemr säkert bli väldigt tomt för bea :( Men det är bara att stå i, menar en weekend till bergen ska vi väl hinna med eller hur hjärtat :D

Kvällen igår, ja blev en miniförfest med mig o bea, haha men vi kan ha det jävligt roligt bara vi oxå :) Ibland kanske vi inte har alla hästar hemma men va fan ;) Sen vidare till hemsen.. Lite sent kanske men vi fick allt dansa lite :P Har alltid roligt när jag är med dig gumman.. Du o jag pedersen, du o jag ;) Helt galet :D Trodde det skulle vara mer folk än vad det var men men, vi hade som sagt en trevlig kväll :)

Men usch vad ensam jag kännde mig sen på natten när vi skulle hem, var länge sen jag kännde mig så ensam o ja tom :( Inte mkt att göra åt men iaf, lite tråkigt... Äsch, jag har ju mina vackra flickor som alltid finns där, jag har det faktisk väldigt bra :)

Om en vecka så har pappa & co kommit upp oxå, så himla härligt att det snöar så mkt nu.. Kommer bli jätte bra i backen till vecka 5 :D

Ska ta o äta lite mat nu, sen duscha.. Kanske hitta något o ha på sig ikväll oxå, uch vad jobbigt det blev nu..

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback