Tisdag

Och ingen snö... Undra när den hade tänkt att komma..?? 

Redan lite panik inför sommaren måste jag medge, men efter som jag för engångskull är ute i god tid så kanske det kan lösa sig innan jag åker hem :) Nu är jag inritktad på en sommar i sverige.. Men eftersom jag vill va på ett ställe med högpuls o som det händer saler på hela tiden så ser det ut å bli gotland.. Sommar staden visby.. Ja varför inte :) Så om ni har några bra förslag på restauranger i innestan eller på boende så hör gärna av er :) Är tacksam för all hjälp :)

Nu ska jag göra mig lite mat innan jobb, förengångskull ska jag inte trycka i mig restaurang mat, känns bra :) Beach09 så at säga :P hehe, menar ska det bli en säsong på ett ställe som visby så mpste jag dock gå ner några kilo, men det borde väl inte va någe problem, eller :)

v.5 <3

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback