Söndag

Haha, satt just o tänkte på att för en vecka sen vid den här tiden va vi alla så jävla snorfulla :) men inte idag inte, nänää, här hemma i huset är vi ordningsamma och duktiga små flickor.. Ja eller jo vi ska upp o jobba i morron men endå ;) Själv har jag legat dålig, blivit rädd för att träffa folk oxå tror ja, andra än mina sambosar alltså ;) Bea sjuknar nu in sakta men säkert, vi delar ju alltid allt eller hur var det gumms :P Elin ska upp tidigt och vera är nattvakt.. rätt bra där utav oss om du frågar mig :)

Ska äntligen få jobba lite i morgon igen.. Känns surt som fan att ha legat sjuk ocg missat timmar, men men.. Snart är det februari och då blir det jobb så det räcker o blir över istället.. :) 

Pappsen kommer snart på besök oxå :P Ja o Carole o Gurra oxå så klart :) Ska bli jätte trevligt :P Ska vi stå i backen( beställt en massa massa snö tills vecka 5) hela dagarna o göra massa annat skoj :) se you soooonnn :)

Sängen väntar WooHoooo...

P&K

GE MIG SNÖÖÖÖÖ.... snälla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback