Onsdag

WOhhOOO bara älskar att spendera pengar, yes det är så jädrans härligt :) Är säkert dock inte den ända som tycker om känslan av att springa runt bland alla affärer bara släppa allt och shopa gärnet :) Mer shoping åt folket!!
Blev lite smått o gott idag, lite tröjor, alkohol, skönhetsprodukter m.m. massa bra saker helt klart :) O dagens bästa.. hmmm den e svår, älskar mina david o goliat t-shirtar ja hittade på 50%rea men mina älskade timbaland skor tar nog priset! :)
Bilder kommer oxå upp :)

Nu på kvällen ska jag försöka få ihop lite brev till några där hemma, får lite dåligt samvete av att jag inte hört av mig, men har ju så mkt att göra hela tiden.. aja, men i kväll iaf ska jag ta mig i kragen o göra några andra lite gladare :) Sen blir det tacos med familjen, en ovanlig kväll dock, alla är hemma :) Händer inte så ofta, alltid någon som jobbar eller är ute och gör busigheter :)

Ha, vilken diskution sen då.. suck... Bara ler..

Årets kommentar :D
"Lyckliga slut är bara såå ute..."

P&K

<3




mina älskade skor :D
Mmmm godis ;)

Tacos med familjen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback