Onsdag

Blev en bra dag då :P Härligt att få vara glad en hel dag för engångs skull :) Dagen började bra o slutade bra.. Mer sådana här dagar tack :)

var uppe i backen rätt sent men det gick ju fint, blåste dock väldigt mkt på toppen så var väldigt skeptiska mot att åka upp igen när vi väl hade tagit oss ner.. Men efter en kopp te hade vi samlat mer mod och tog  stolsliften, den går bara halvägs så långt som holvin.. Var bra val av oss, fick några få kanske, men väldigt bra åk i backen iaf :) Sen blev jag med bjuden till åsa o deras familj för att äta mat, gott då :D Blev lite kortspel där oxå, en riktigt trevlig kväll :) Vet några som ska ut ikväll men känner inte riktigt för det, börjar känna av halsen igen oxå :( har verkligen inte tid för att vara sjuk just nu.. Näe, så blir att hinka te hela kvällen nu innan sängen ropar :)

Söt då ;)

P&K

Kommentarer
Postat av: fjant

men emma du behöver ju inte skriva på bloggen men tack då... ja vet ju redan om det.. ja att jag är söt alltså :) för de va väl mig du mena :)PUSSSSSSSSS

2009-01-21 @ 23:21:15
Postat av: Klant

Klart det var dig jag menade stumpan :P

puusss

2009-01-26 @ 11:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback