Måndag

Huvudet värker, magen skriker efter mat, blåmärket på låret blir bara större... Men det går bra nu :) Även fast hela kroppen tycks göra ont just nu så är jag glad :) Gårdagen var¨, ja så gott som perfekt :)

Vi började dagen med att åka till backen, var iväg tidigt för att det har snöat som f*n, dock var liften stängd i två timmar p.ga is på vajrarna.. Men det var bara att se glad ut o vänta in tiden.. Kallt när vi väl kom upp men det var bara att åka.. Sen vidare till skistua där det blev lite öl :P Väl hemma igen så slängde vi i oss lite väfflor innan vi intog soffan någon timme.. Upp igen sen på kvällsåk.. Så jävla nice :) Skulle ha bastat oxå men det blev ändrade planer.. Iväg till cecilie&co på förfest, kul att träffa lite folk :) Lite små runda om fötterna tog vi oss vidare till cafen där årets 360 var.. Sååå grymt mkt folk, men var på precis lagom fylle stämning så bara log hela kvällen rakt igenom och dansade utan att tänka på något annat :) Kvällen avrundades även på ett bra sätt :) 

Så nu sitter jag här, väntar på att pizzan ska bli klar o att min pepsi max ska bli kall.. Sen bär det vidare till afterski på stavkroa, beas första.. Kommer bli grymt bra :D

Kan bara hoppas att alla ni andra mår lika bra som jag just nu och bara njuter utav vad livet har att erbjuda :)

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback