Lördag

Lördag kväll.. Ja eller man skulle väl kunna säga natt :) Haft en mysig eftermiddag med bea o elin, dom ordande med tacos och elin bakade äppelpaj :) Tack flickor :P Och jag är sååååå jävla glad, mår mycket bättre ikväll än jag har gjort dom senaste dagarna, det vänder, WooHooo :D Så i morron ska jag nog allt ta mig en liten lugn och härlig promenad in till byn, ska bli skönt att få komma ut o andas lite frisk luft, rätt trött på lägenheten oxå måste jag säga! 

Hoppas på att få sova en natt nu utan att få vakna upp (ursäkta mitt ordval) badandes i mitt eget svett(!) Men det återstår väl att se..

Måste bara tillägga att jag blev så rörd av mina damer förrut :) Näe dom kom tillbaka från gol, ja elin o bea o D tog bilen och åkte in till gol för att shopa och se lite annat, sj låg jag troget kvar i sängen och kollade film om o om igen.. men iaf.. När dom kommer hem igen så kommer de o knackar på och bea har då köpt med sig en flaska pepsi max(för er som inte vet, min nya drog(!) och berättade att dom skulle ordna med tacos senare.. Fick allt lite tårar där, sen är jag ibland den mest känsligaste människan på jorden oxå när jag är lite febrig men iaf :) Tack mina gullungar, Ni gjorde min dag <3

Sängen nästa..

P&K

Kommentarer
Postat av: fjant

lite pepsi fixar biffen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback