Lördag

Att jag aldrig lär mig... Ja när bea säger" det ska bara bli en öl på krogen", då borde ju jag förstå att det faktiskt aldrig blir så.. En öl blir oftast flera, ja o sen blir det några drinkar och kanske en shot... Fyyyy bea, men ikväll blir det faktiskt lugnt, tror ja :P
Men det var länge sen jag hade så kul på krogen.. Sj var det endå rätt lugnt medans bea drack för oss båda tror ja, hehe :) vi satt på garagen först och tog en öl innan de stängde, sen gick vi vidare till fjellbek.. Första gången i år jag var där inne, är ju rätt bra nattklubb, så man borde ju gå dit oftare igentligen.. men men.. alltid så hög musik oxå på krogen, ja bra om man ska dansa hela kvällen, men om man bara bill ut o ta sig ett glas o prata lite med sina vänner så är det svårt att hitta ett ställe där det går.. Ja utan att man får skrika sig hesa.. lite synd..

Men iaf, var allt lite jobbigt att kravla sig ur den sköna sängen i morse men det gick, soffan var dock extra skön när jag kom hem från jobb vid halv 12 tiden :) Missade ett par grymt bra timmar i backen, jädrans dåligt utav mig, men får ta igen det i morron då det blir både att åka på dagen och kvällen.. Sen lite förfest med flickorna innan det är hemsedal 360 senare på kvällen...

Äta??

Ha det

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback