Lördag

Suck, var så himla iritterad på jobbet idag, o det som störde mig mest var att jag inte visste varför?! Kanske har luften bara tagit slut, har ingen ork längre.. Visste att det var sista kvällen innan min ledighet.. Men endå, brukar inte vara den som ger upp innan mål-linjen.. Men va fan, är väl inte mer än människa... 

I morron blir det en bra dag, har jag bestämmat och förutspått :P Så HAHA, dumma skit känsla som jag har, du kan ta dit pick o pack o lämna mig ifred nu vavavava..!! HA Deeee...

Meeenn iaf, sitter då hemma och lurar i soffan med min älskade fjant.. Jo men så klart kunde ingen av oss riktigt sova igår, sj satt jag fortfarande kvar i soffan när darlo kommer ut i vardagsrummet igen vid två tiden.. Så blev att vi satt o o flummade o pratade om allt o ingenting till vi insåg att ojoj, kl är halv 4 kanske dags att sova nu?! Haha, gumman va fan skulle jag göra utan dig :) "Ibland slutar jag typ bara att andas, ja jo men typ...." Stördooo ;) Älskar dig stumpan.. Har alltid haft lika kul med dig, fem år tillbaka och mer kommer det bli :) <3

I morgon middag och massa gott o dricka.. !!

Sov så gott..

P&K
<3 Massa kärlek till dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback