Fredag

JAG HAR TRÅKIGT!!

Känner mig ofta rastlös och har jätte tråkigt på kvällarna.. Kan säkert bero på att jag sover bort halva dagen och jobbar några timmar sen hem igen.. Vad är det för liv igentligen?! Näee, i morron blir det upp vid 10 banne mig!! Ta en promenad till jobbet kanske, kan jag endå åka med elin hem(jag är ju bekväm har jag sagt ;P) sen möta upp bea vid 3.. Hem igen o laga mysig middag (kyckling som boysen lämnat kvar, ris o currysås mmm) Rena gourme maten ju ;) Sen till jobbet kl fem för att köra sista dagen på min 2 veckors långa period av konstant jobbande.. Woohooo, 

Söndag: Hur ska man få ut mest utav den dagen?? Helst skulle jag vilja dra till backen, får se hur det blir med det, om någon vill följa med så åker jag mer än gärna :P Alltid lika kul att slåss med turisterna om liften och backen, man får upp värmen lite då, haha..  Kanske en liten promenad med fjant o elin in till byn?? Se lite folk, dricka kaffe?? Sen tillbaka hem för att börja göra sig vacker inför en middag på Fossheim :) Myssiiiggtttt, massa god mat o ännu mer gott å dricka :P hehe, Pratat lite flyktigt om förfest o så blir det säkert.. O som alla andra säkert ska göra så tar vi våra vackra rumpor vidare till hemsen senare på kvällen för att göra dansgolvet osäkert.. Woohhooo, kommer bli asssaaa bra.... om det nu blir som vi har tänkt oss, vilket det aldrig blir.. men va fan, den dagen kommer bli bra hur vi än gör det känner jag :)

Meenn, jaha.. Kanske man skulle ta o gå o lägga sig då.. Lite film i sängen är aldrig fel...

Trivs jäkligt bra själv faktiskt..!! Har tänkt på det nu ett tag(ca 5min kanske ;P) o det är ju faktiskt absolut skönast man är själv.. Bara sig sj att tänka på, inget som kan bli fel eller tokigt.. ingen som snarkar eller tar ens kudde.. Ja jo men ju mer jag tänker på det, ja va fan.. kanske man skulle ta o bli nunna!! ;) Haha :P Jobbigaste skulle nog vara att få lov att avstå från all den goda drickan, typ öl o ja så klart kaptenen.. Nja kanske ska tänka lite till innan jag bestämmer mig ;)

God Natt <3

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback