Fredag

Mmm, sushi.. inte varje dag man får tillfälle att äta det :) Fossheim har numera sushi kvällar varje fredag, o det gott folk, är något att prova på.. Grymt gott :)

Blev ett frukost/kvälls pass idag, mmm.. Mer pengar till mig, o det behövs :/ I morron frukost igen.. Bläääääää, men va fan gör man inte :)

Nu blir det ut o ta sig en öl med flickorna innan sängen ropar, ska försöka ge mitt stöd till min arga vän beatrice.. Förstår dig och du har all rätt i världen att vara en så kallad bitter-fitta.. haha :) You go girl!! <3

Och hur går det för mig?!  Jo tack bara bra, det flyter på som det ska, jobbar och njuter av att få vara på språng hela tiden :) Idag vaknade vi upp till en massa snöfall oxå, det gjorde fan min dag :) Snat heeellllaaa dagen lång, perfekt.. kommer det hinna bli asa bra i backen lagom till pappsen&co kommer upp :) O det ska allt bli trevligt kan jag meddela er :)

Suttit och skickat in en massa massa ansökningar idag oxå, så nu håller jag bara tummarna på att någon av jobben ska vara snabba och höra av sig så man kan få börja välja lite :) O D den jäveln har fått jobbet som jag hade velat söka, ggrrrr... Ifs kanske det kan vara till min fördel om jag bestämmer mig gör att stanna i norge i sommar oxå.. Ja som ni hör har jag ibland lite svårt o bestämma mig, hehe :)

Ha det

P&K

Kommentarer
Postat av: Pappa

Kul att du blivit fiskälskare :-) Håller tummarna för sommarsäsongen. /Pappa

2009-01-17 @ 17:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback