2009

Så blev det nytt år oxå..

Året har börjat skapligt bra, dock fått ont i halsen men är nog p.ga att jag sovit alldeles för lite dom senaste nätterna.. men men.. Snart söndag :D

Medans alla (Elin, Bea, Jonas, Öhrn o Andreas) Var hemma o gjorde sig vackra, vinkade jag hej då och begav mig till jobbet på nyårsafton.. Där jag blev kvar till framåt 1 tiden.. Så klart blev champagne på tolv slaget men var nog inte riktigt samma sak som de andra fick uppleva, de kom upp till skarsnuten efter måånga om o men, haha galningar där :P Skulle tydligen ha varit hur fint som helst, o det kan jag tro.. Du ser hela dalen därifrån, men ja ä inte bitter ;) Får bli en annan gång :) Så klart blev det också naschspeil, får inte bli någon vana att somna efter 6 på morgonen.. Skärpning Fjant o Klant!! ;P

Nu ska det bli filmmys med fjant i sängen, om klockan inte hinner bli allt för mkt.. Jobb i morgon igen.. Uscha mig, snart snart snart söndag :D

Gott nytt år allesammans <3

P&K

Kommentarer
Postat av: fjant

Synd att klockan blev mycket! vi får ta våran säng dejt en annan dag... Ja ska tydligen inte mysa idag, så är de bara :) puss puss min klant <3

2009-01-02 @ 00:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback