Ny vecka...

Mår faktiskt bättre idag :) Hostar fortfarande och täppt som fan i näsan men men, halsen gör iaf inte ont längre :)
Men nu har jag bestämt, vuxen som jag börjar bli ;) Att ingen utgång i helgen, På självaste lönings helgen ska jag vara hemma och ta det lugnt.. Ha, sug på den ni ;)

Blir säkert en lugn kväll hemma hos pappa på fredag skulle jag tro, alla andra ska ut så.. Lördag film och en massa mys med flickorna :) Och söndag fira pappasen.. han blir ju gammal, hela 50 år :P

Snart äta lunch.. Sitter fortfarande hemma hos mamma och kurerar mig, skööönntt :) Har kollat på film från när jag och mina syskon var små, haha.. Att man har varit så söt, kan man då aldrig tro ;)

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback