London baby...

Då var man tillbaka på svensk mark igen.. Haft en super bra weekend i london i 4 dagar, vi hann med rätt mycket :) Turistade som aldrig förr ;) Känns bra, behöver man inte göra alla turist sakerna (london Eye, Madame tusea(?) London dundgeon Big Ben m.m.) Kan man konsentrera sig på allt annat :) Som shoping m.m. ;) Kan iaf säga att det kommer bli fler gånger, redan i maj om jag får som jag vill ;)

Blev en utgång igår oxå, skulle bara ut o ta någpn öl men det vet vi väl alla hur det brukar sluta.. Blev väldigt full där ett tag men det går över under kvällen/natten :) Träffade några riktigt roliga killar och gick på efter fest, spelade fifa kl halv 4 i natt, haha ;) Trodde jag skulle vara bättre, skäms på mig! Skulle försöka oss på lite riktig fotboll men slutade med fläskläpp och en ond näsa,... det är tacken liksom för att man ska ställa upp och göra någe skoj .. ;)

Nu bär det av till sängen, ska bli skönt :) Ska åka och se på en häst i morgon som jag kanske ska rida lite innan jag åker tillbaka till norge, kulkul :)

ByeBye

Ps. Har fortfarande inte ändrat mig om att flytta, vill verkligen ha någe eget, PANIK!! Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback