Höst..

Efter hela gårdagen full med massa regn och blåst öppnade jag ögonen och såg att den här dagen skulle bli mkt bättre :) Solen skinner och den värmer :) Så en kopp kaffe avnjuts på altanen, mmmm det är allt bra skönt med hösten, o alla des färger :D

Nu ska snart bilen bli vacker igen :) Den är så himmla skitig, vet inte riktigt hur jag har lyckats :/ Hmm, men iaf.. Lite vatten o bilschampo fixar det mesta :D

Sen blir det en promenad med pappsen när han är klar på jobb,,, Ungefär så ser min dag ut, hörde det ryktades om att vi skulle hugga ved ikväll oxå, men det är ju faktiskt rätt så kul :) Har man lite att göra, måste träna armarna, men slog iaf  min bror i armbrytning häromdagen, Wohooo ;)

På fredag tror jag allt det blir att svänga sina lurviga på safiren med darlo o "lillasyster" ;)

ByeBye

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback