En måndag med skratt o vin ;)

Blev ett härligt slut på måndagen, åkte in till stan efter lite tv och satte mig tillrätta i beas soffa, vinet korkades upp och dvd filmerna börajde rulla :) Skrattar så sjukt mkt när jag är med den där sötnosen :D Så himmla gooo, love ya babe <3
Trots våran dåliga humor och vilda humör har vi alltid lika kul :)  I morgon blir det en öl på lilla för att fira att bea är helt klar med sin utbildning, GRATTIS :D  Och fredagen är uppbokad med en massa dans på safiren :)

På torsdag ska jag ut och kolla på hästen, ska bli kul :) Ska bli härligt att få något att göra under den tiden som är kvar här i sverige, längtar fruktansvärt mycket till vintern och hemsedal måste jag dock tillägga!!!

En helt vanlig måndagsnatt, fjant och klant sitter och dricker vin, arbetslösa och ensama.
Dom kollar på DVD på Datorn.
Skivan börjar att hacka.
Klant: Fan oxå, nu hackar det igen...
Fjant: mmm jo men det måste vara för att det blåser ute..
Klant:..... Va?? (Följt med en massa skratt...)

Fjant: Näe nu är det nog dags att gå o sussa...
Klant: Sushi??

Ibland är inte alla hästar hemma, för att vara härlig är dom flesta kvar på grönbete ;)

Nu väntar damsugaren... Jippie...

P&K


Kommentarer
Postat av: fjant

haha ja va kan man säga!! vi är galna! men de gör vi j'vligt bra oxå... massa kärlek till dej gumman

2008-10-08 @ 00:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback