trött..

Har jag fixat med mina lådor idag?? Hmm näääeee, suck.. men orkar bara inte.. känns som om jag har alla världens problem på mina axlar, trött och grinig, mår illa göra jag oxå.. äsch då..

Men men.. I morgon jobb, ska blir skönt.. lite mer pengar till mig :P Och snart kanske bilen är sålt oxå, härligt.. Då är liftkortet räddat :D Måste ordna det om det inte blir så att jag blir av med bilen .. Blir väl ett lån till skulle jag tro.. Härligt med en massa massa massa skulder innan säsongen drar igång, precis som det ska vara ;)

Om en vecka sitter bea och jag här i huset och bara räknar timmarna tills vi kan åka iväg.. Ett nytt äventyr väntar runt hörnet :P Och vi bara väntar på det :)

Känns dumt att säga nej, men jag måste verkligen få vara utvilad, inge fel med en massa mys.. men just ikväll känner jag inte för det :/ Vet, är inte som alla andra ;)

Ska väl lägga mig o sova snart, sliten som fan.. Dricka massa vatten och hoppas att illamåendet lägger sig snart..

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback