Torsdag..

Trött, det är jobbigt att vara i nyköping o shopa med pappsen.. haha :) Men har iaf inhandlat massa nödvändigt till flytten.. Mmm fick en ass fin lampa, som man fick tre olika skärmar till, tackar så mkt papps :D Sen ja, lite gardiner, julgransfot ja det nödvändigaste ;) Haha

I morgon blir det tjejmiddag för hela slanten, mysfaktorn här hög :D Skulle behövas göra oftare men men.. Får njuta av kvällen som är :P

Är vekligen snart vi åker, känns lustigt att det är så nära nu.. men ska bli skönt att komma igång med jobbet igen och få stå i backen ;)

Jobbade på slottet igår, trevligt :) Blir ett bröllop på lördag bara sen får vi se hur det blir i maj när jag kommer hem.. Hmm inget bestämt men en massa idéer i huvudet :P Ska nog bli bra ;)

Näe nu måste jag sova, helt slut..

P&K

Kommentarer
Postat av: En hemlig beundrare

Man kunde ju fått ett grattis;-) hitta hit i alla fall;-)

2008-11-06 @ 22:52:11
Postat av: fjant

Tack för en jätte trevlig kväll gumman... de är tur att jag har dej, va skulle jag göra utan dej gumms?? Massa kärlek till den bästa <3

2008-11-08 @ 20:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback