Snart...

Snart på väg igen :) Härligt...!! 8 dagar kvar i landet, snart blir det 7.. sen 6.. 5432.. Woohoo :P
Hade en väldigt mysig kväll igår.. mmm :P Fick dock sova på soffan igen, grrr.. blir då arg på mig sj för att jag är så jävla känslig.. suck.. men men :)

Ska ta tag i mitt liv och börja fixa klart med mina lådor.. i morgon kommer jag inte hinna sen är det helg och helt plötsligt så står jag där på tisdag kvällen o undrar vart fan min vecka har tagit vägen, haha :) Känner mig sj rätt bra vid det här laget ;)

In till björkvik o köpa cigg först, kanske någe gott att knapra på när jag är så duktig och städar ;)

Bea! Det kunde ha varit bankens fel ;) Hahaha.. jaja, okii.. Jag, emma nilsson, hade fel.. shit den var faktisk jobbig..!! Haha

P&K

Kommentarer
Postat av: fjant

Hahahaha emma hade fel :) massa pussar

2008-11-06 @ 00:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback