sliten...

Fredag blev som vi hade trott, alla blev skit fulla, hade jätte kul, drack en massa onödigt skit, dansade, åt en massa äcklig fyllemat, och somnade på mamma pias soffa framåt halv 4... Härligt det är med fredagar :D
Lördagen mår jag dock lite dåligt över fortfarande... Vaknade vid 11, tryckande huvudvärk.. Sätter mig i köket och tar en cigg sen måste jag lägga mig ner igen, somnar om vid halv 1 när det blev tyst o alla gick, vaknade igen efter 5 på kvällen.. Hmm vart tog min lördag vägen..?? Visste inte ens att det hade varit jätte fint väder, fy fan vad dåligt!!! Så för att bea o jag skulle må bättre (eller inte) gick vi till coop och hyrde 2 filmer och så kalrt, chips och cheesballs ;) Ja o vi får inte glömma att nämna att vi drack pepsi max oxå,, mmmmmm
Väl tillbaka i lägenheten, ja men då får vi inte igång det där jävla PS2 spelet, så vi får lov att gå ut igen, hämta beas bror, han fixar det (och det var inte speciellt svårt..) och sen följa honom tillbaka.. Men sen fick vi äntligen slänga oss i dom älskade sofforna igen.. Mmmm älskar det, börjar dock få lite liggsår så var en himla tur att man skulle iväg till mammsen idag...

Men iaf, tack mina vackra flickor för en trevlig fredag ;) Bella, Anna.. Ni får ta er i kragen och komma upp i vinter och hälsa på oss :) Kommer sakna er ju ;)

Nu ska jag sätta på mig kläder, hitta laddaren till min mob, och göra mig fin innan folket kommer...

12/11

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback