Torsdag

Äntligen hemma igen :) Efter många om och men så kom vi fram tillslut, fast jag fick köra ;) Haha, det så kul att se bea försöka komma in bakom ratten ;) Men du gav det iaf ett försök hjärtat :) <3 
Men orsaken till att hon inte fick plats med sina ben var ju för att vi hade verkligen pakat bilen från golv till tak, haha :) Ska lägga ut kort så ni får se sen, var helt sjukt att vi fick plats med allt :P Men va fan, sparkar man lite och trycker så går allt ;)

Igår när vi äntligen kom fram var det bara att slänga ur all packning ur bilen, (allt står huller om buller i lägenheten, men det går bra) Och korka upp vinet, sen vidare till garagen, kuuulllll som fan att träffa en massa folk igen :D Alla lika trevliga och glada som förra året, härligt :P
O´bea blev kanon full, haha... trevligt ;) Var en lååånng väg hem, tar ca 15 min, haha ;)

Nu ska vi se vad vi hittar på för bus idag då :P Ska vara snäll o vänta med att väcka bea till klockan blir iaf 11.. då får hon inte sova mer ;) Bäst att leta fram alvedon tills des ;)

Det är nästan så att jag har börjat sakna er där hemma redan.. Men det här ska nog gå bra, vi ses snart igen :)

Vill mysa :(

Ska väl ta o läsa en bok eller så :)

P&K

Kommentarer
Postat av: fjant

ja man kan ju säga att de inte va mitt fel att jag blev sååå full!!!! de va ditt :P

2008-11-13 @ 10:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback