Torsdag

Ligger i sängen och försöker bli lite vaknare, men går inte så värst bra kanske.. Spvit ca 3 timmar inatt så det är kanske inte så konstigt att man är trött, men får helt enkelt skylla mig sj :) Igår var det bransje fest, själv kom jag inte l'ngre än till förfesten men det är en annan historia, kvällen var iaf väldigt trevlig :)

Elin kom upp i tisdags oxå, känns bra nu när alla är sammlade :) 

Ska jobba frukost/servering i morron, är väl inte så värst peppad till det kanske men det får gå, mer timmar till emma :P Lönen kom igår oxå, känns bra.. men efter hyra*2 och lite annat som ska betalas är det inte mycket kvar utav den, är nog bra att man ska jobba så mkt nu innan nästa lön kommer, kan man få äta på jobbet :P hehe

Ska försöka vila lite innan jag ska hoppa in i duschen och sen vidare för att hämta upp bea.. Kanske lite saltkråkan kan få mig mer sömnig :D

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback