Torsdag

Ojoj, blev en lång kväll igår.. Men gudars vad trevligt vi hade :) Jag och flickorna tog och gjorde dansgolvet osäkert på cafen.. Det var ett tag sen nu man var ute och såg lite folk, skönt att få komma ut från huset lite.. Varit inne alldeles för mkt dom senaste veckorna.. Men iaf, efter cafen så blev det säsongens första efterfest :)  Jag, B, N,L Följde med hem till D & T  Där satt vi fram till tidig morgon och pratade, skrattade, spelade gitarr, lyssnade musik.. Det var väldgt trevligt :) Blev då inte så många sovtimmar inatt igen men men.. Tar igen det ikväll... I morgon börjar den jobbiga tiden.. Jobbar alla dagar utom en  frånomed nu till nyår.. Men sen kommer januari, lugnt o skönt.. Inte samma julstress. har man alllll tid i världen för att kunna kära sig bli bra i parken :) Mål för säsongen!! Bättre i parken :)

Nu ska jag återvända min uppmärksamhet till tv:n och krypa till rätta i soffan... Hmm vem vet, kanske hinner slumra en stund innan fjant kommer hem :)

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback