torsdag

Igår blev det lite  av allt :P Vin, öl, grogg... Mmm, men dock inte för mkt :) Var uppe tidigt för att skjutsa bea till jobbet sen åka vidare till backen.. Var helt ok, lite isigt men var bara att köra :P Träffade på jörgen efter några åk så fick lite sällskap :) Trevligt, försöker verkligen lära mig hoppa bra, mjoo, första gången bra höjd men dålig landning, andra gången dålig höjd med bra landning.. suck,.. men men, det kommer väl :) Bara att öva, öva, öva :)

Nu är det mys i soffan o en bra bok, upp vid 6 i morron, jobba frukost sen kväll, så behöver komma i säng tidigt...

Känns bra att jag inte känner mig så ensam som jag har kunnat göra ibland.. Trivs med livet precis som det är just nu,känns så ibla bra :) Njuter av att få vara i backen, jobba på ett super bra jobb och ha många av mina vänner runtomkring mig :) Kan inte bli bättre känns det som :)

P&K

Kommentarer
Postat av: fjant

jag kommer aldrig lämna dej vännen <3 bara så du vet att du kommer få dras med mej livet ut o lite till :)

2008-12-06 @ 16:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback