Tisdag

Nu har dagarna bara flygit iväg igen, känns skönt när man har något att göra så gott som hela tiden :) I morgon blir det backen igen, härligt :P Kommit en massa massa snö, Me like :D

Har hunnit haft besök av både tosse o jakob och Linda o maria.. Var trevligt med sällskap :)
Lämnade av linda o maria idag i gol, känndes lite konstigt, det hade hunnit blivit lite som en vardag igen att ha dom här :) Har nog mycket att göra med att vi bode ihop förra säsongen.. Kommer sakna er sötnosar  :) <3

Jobbat lite till och från, men några timmar har jag allt hunnit fått ihop, känns bra :)

Ska väl ta och äta lite och sen kanske sticka :P Köpt nytt garn oooo så fint det blir ;) Hehe, känns som en gammal gumman :P

Ta hand om er <3

P&K



Kommentarer
Postat av: Frida

Haha jag kan inte riktigt se framför mig hur du sitter o stickar... bara när vi hade syslöjd! då hade jag koll på alla andra eftersom jag aldrig gjorde någe själv! XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback