Tisdag natt :)

GOD JUL :D

Jo men se på fan då var julafton äntligen här... Och hur ska vi se till att den verkligen blir en trevlig sådan då? Jo upp vid 6(!) lite julklapps öppning och glögg innan elin ska på jobb, sen sova lite till :P kl12 är det grötätning med andra familjen(jobbet:P) halv 1 är det kalle anka & co som gäller :D O sen.. Ja jobb... Känns lite bittert när jag vet att två av mina älskade sambosar ska ha en massa julmys med matlagning/julmusik/julgodislagning m.m. här hemma... Sj ska jag göra mitt bästa för att få gästerna att ha en minnesvärd och trevlig julafton på Fossheim Hotell(dit hotell i hemsedal) ;P

Granen är huggen, gick ju jätte bra ;) Tryckte in den i elins lilla bil, när vi sen fick upp den i lägenheten insåg vi ganska fort att den är kanske i det längsta laget.. men va fan :D Ska de va ska de va ordentligt ;)
När jag nu kom hem från jobb tidigare ikväll såg jag hur fint mina sambosar har tejpat(!) fast grantoppen i taket, hahaha.. Ni är för jävla sköna alltså ;)

Näe, sängen nästa... Som sagt, upp tidigt i morgon.. Men va fan.. det är ju julafton :P

God jul familjen i sverige.. Saknar er :(

P&K
julgran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback