söndag

Sliten är bara förnamnet!

Usch vad jag är trött i kroppen.. Jobbat många timmar och sovit för lite, och som pricken över i:et så har BEA ;) smittat mig, så är precis så där lagom iriterrande förkyld.. Bläääää.... Men ja det går väl över när jag gifter mig eller nått, jobbigt bara om man ska behöva gå så länge ;)

Annars har det inte hänt så mkt, blir en lugn och skön kväll framför tv:n, dom andra damerna är upptagna på annat håll men känns endå inte som om jag kommer orka vara särskilt social ikväll iaf...

Näe, lite mer te kanske så halsen snart är bra igen?, sen ladda ner någon bra film inför kvällen.. Oerhört roligt :D

P&K

Kommentarer
Postat av: fjant

De är inte mitt fel... inte skylla på mig! va ska vi se på för film då? blir ju hemma ganska länge!massa mys <3

2008-12-14 @ 17:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback