Söndag

Då var helgen över... Känns riktigt skönt :)  Det tar mer på krafterna än vad man tror att jobba frukost/servering i två dagar, men ikväll får jag iaf ledigt och ska mysa med mina sambosar (höppas jag ;P) i soffan med film och popcorn :D I morgon blir det en heldag i backen med scones och kaffe :) Mysigt värre :)

På tisdag kommer elin upp igen, då är familjen samlad och huset är äntligen fullt :P Då kan säsongen börja på riktigt :P
Jobbar tisdag o onsdag, men har tagit ledigt på torsdag :) Behöver en dag att ta igen mig på, sen blir det en lång helg och en massa jobb över jul och nyår, ingen vila igen fören januari, men det går bra :) 

Blev en tur in till byn idag, skönt att få komma ut och röra lite på sig, inte samma sak när man bara springer runt på jobbet hela dagarna... Men var dock lite kallt, -18 men som sagt, skönt iaf :)

Ingen utgång ikväll inte, känns som om förra säsongen var vildare än vad årets kommer bli, men det känns faktiskt riktigt skönt att det kommer bli så :) I  år är det mesta dels backen som ska få all min tid :) Parken nästa :P

Julmusiken strömmar ur högtalarna och man kan ju inte få annat än julstämmning i kroppen :D

Ta hand om er...

P&K


Bara några bilder från den älskade dalen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback