onsdag

Nu är det jul här i vårt hus tjalalallaaalllaaaaa....

Då var första "personalfesten" över, haha :) Blev en väldigt trevlig kväll tillslut... En massa kos på hotellet.. Är ett så jävla bra gäng i år, kommer bli hur bra som helst :)
Blev någon öl för mycket kanske men det blev vatten när vi vinglade vidare till personal huset för efterfest.. Känndes riktigt bra :P I morse vaknade vi upp till en massa puder :D UNDERBART :) Så det blev att slänga på sig kläderna och hiva in frukosten sen backen :) Blev några skakiga åk i början men efter lite offpist så ordnade det upp sig.. Blev så himla glad när jag nu lärde mig något nytt idag :D Woohooooo, en klapp på axeln från mig till mig så att säga.. Men med en så bra lärare som jag har att åka med så kan det ju bara gå bättre :) Tack pumkin :)

Sen vidare hem till huset för att äta lite mat och sen somna i soffan.. Vaknade till liv för ca 1 timme sen och nu är det duschen nästa sen ska vi ut och svänga våra rumpor på cafen.. Alltid lika kul att träffa lite folk :) O på fredag börjar det långa arbetspasset för mig, många dagar kommer det bli men ska nog gå bra :) Har en massa bra servitriser med mig, så är inte specielt orolig :)

Har även fått höra att min älskade familj även kollar in här och läser om mit liv här i den älskade dalen.. KUL :D Men ni är jävligt dåliga på att komentera ;) Haha... Saknar er där hemma!! Men ses snart :P

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback