Måndag

Snart är då självaste julafton här.. Sj ska man jobba, men lite sambo mys med flickorna ska hinnas med :D Och kl halv ett sitter vi framför tv:n och skrattar till norsk kalleanka.. Ujuj, blir aldrig för gammal för det ;)

I går kommer det sjuuukt mkt snö, WooHooo, tänkte vi alla här i dalen, vaknar upp till värsta stormen.. Så sj hann jag aldrig ut i backen innan de stängde, mindre kul :/ Men men, får bli i morgon ist.. Ska elin o jag ut och göra backen osäker ;) haha
Annars så flyter dagarna på, jobbar, äter, sover... Ja å så klart står i backen, o kanske dricker en liten öl ibland ;P
Trivs som aldrig förr :) Har det så mysigt med "familjen" här "hemma" :) Hade inte varit samma sak utan er babes <3

Suttit o kollat på flygstol har vi oxå :) Förhoppningsvis kan det bokas i januari,,, Kommer inte gå på så mkt som vi trodde.. (ja pappa jag ska betala tillbaka mina skulder ;P) men resan kommer inte äga rum fören i nov09 så ni kan vara lugna där hemma :D Ska jobba heeeellllaaaa sommaren för det här vill jag faktiskt göra :) En liten backpacking på ca 1mån.. Lite försmak så man känner att man kan spara mer till en längre resa... Mmmm meee like :P

Får vi inte glömma turkiet i sommar oxå.. Gud vad jag längtar efter värmen ibland.. Missförstå mig inte nu, älskar snön och det är bara i backen jag kan vara riktigt lycklig just nu :) Men, lite sol... Hav och solstolar är aldrig fel det heller :P Så den 6/6 är det dags för en vecka i turkiet med sis... Woohoo ;) <3

Nu ska jag över till jobbet en sväng och säga hej, kolla lite inför veckan o så.. Vera har åkt så nu är det jag som bestämmer, moohhhhaahahaha :D Det tycker jag om, lite makt ;)

Gjort är gjort... Ha en bra säsong!!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback