Drömlexikon...

Precis som alla andra så drömmer  jag ibland väldigt konstiga drömmar.. Inge konstigt med det eller hur?? Har dock blivit några för mkt den senaste tiden så jag tog tag i saken och kollade upp lite i veras drömlexikon (jävligt bra bok att ha hemma i bokhyllan :P) Då kom jag fram till att jag har en massa innre känslor, typ att jag mår dåligt fast jag inte vet om det, att jag inte tillåtter mig själv att känna saker jag borde få känna :/ Hur sjukt låter inte det då?? Människan och kroppen är fan lustigt, kommer aldrig lära mig att förstå mig själv, och hur ska jag då kunna kräva att någon annan ska göra det?!  skumelt...

Nog om det :) Fortfarande förkyld, tråkigt :( Kan inte göra annat än att ligga hemma och dricka te och äta glass hela dagen.. Oerhört roligt... Ska väl se lite film oxå kanske.. Tråkigt att man har sett alla på datorn bara... men men, får väl se dom igen :) Några saltkråkan avsnitt kvar som jag måste plöja igenom, kanske lika bra att göra det nu, varken bea eller vera tycker om att kolla på det... fråga mig inte varför, själv tycker jag att alla astrid lindgrens filmer är dom bästa :D

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback