Hundvakt i linköping...

Jodå, är man hos syster i stora staden linköping.. Känns helt okej att komma hit, få lite mat och bredband.. Ska vakta vovven i morgon, kommer ha så kul tillsammans.. Bara hon inte biter mig den vildingen!!

Kanske kommer det att gå, att känslan sakta men säkert försvinner.. Det känns bättre nu, nu när jag vet att det går bra att träffa dig och höra din röst.. Innan känndes det värre, när funderingarna snurrade i huvudet hur allt skulle bli och kännas, kallt eller varmt... Men just nu känns det bara avslappnat.. Och det känns skönt, hoppas nu att den känslan sitter i och inte överger mig nu bara.. Får att må dåligt igen, det är det absolut sista jag vill just nu!!!

På fredag är det fest, fest, fest :D Yesss, och vi ska dansa o sjunga hela natten lång, woohoooo.... hesa och bakfulla ska fjant och jag våldgästa pappsen, äta massa skitmat och dricka ännu mer alkohol.. Helgen som kommer ska bli bra :) Inga tårar eller missförstånd får förstöra den nu! Vi ska skratta och vara glada :D

Trötter, that´s me :D

ByeBye


Kommentarer
Postat av: Pia

"Vi ska skratta och vara glada!" BRA INSTÄLLNING EMMA! För en sådan kväll kan jag också behöva! Puuusssss!

2007-09-24 @ 17:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback