Hemma igen...

Efter ett stopp i Narvik och ett stopp i Umeå kom vi hem igen, det var sent på natten men hemma var vi..

Den här resan har varit det bästa och det värsta jag gjort i hela mitt liv, starkare som person har jag blivit och kunnat tagit itu med saker som behövdes tänkas på..

En kalas kväll i umeå blev det, hur trevligt som helst :) Mer såna kvällar tycker jag ;)

Att ute kvällen i fredags inte är något man minns så mkt av är lite tråkigt, får bli en till med lite mindre alkohol tror jag allt.. men aja, av det vi kommer ihåg var det roligt tror ja :) hehe...

Mellan två jobb då, känns skönt att veta att i november har man jobb igen i 7 månaders tid :) I Norges mest fartfyllda skidort desutom och det mysigaste hotellet i hela byn :P Tror att våran (lindas o min) vinter kommer kunna bli rolig och minnesvärd :P

Hur man ska fördriva dagarna till november har jag inte riktigt räknat ut ännu men det ska nog gå bra :) Sova mkt :P Och göra det man känner för, det ska bli skönt :)

Nu väntar sängen, i morgon blir det linköping för hela slanten... Ska träffa syster och hennes lilla vovve :P Sen shopa upp alla pengar :)

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback