God morgon...

Helgen i sthlm blev framflyttad, synd men sånt som händer.. Så nu sitter jag hos mamma, jobbade i går på statt.. Fatservering va ett tag sen, känns i armen min... Frukost kanske man ska äta oxå, annars går jag bara ner på stan och tar en macka på subway, låter inte helt fel det heller :) Häner i helgen då? Jo emma ska sitta här i soffan och vara social med sin mor samtidigt som hon väntar på att telefonen ska ringa om jobb... Vilket jävla liv man har..

Och inte blir det någon utlandsresa heller :( Pengarna räcker liksom inte till, snyft :( Köpt en ny dator, men vad har jag för nytta av den när den är hos pappa och jag är här.. Suck, näe om man kanske skulle gå och lägga sig igen... blir nog inte roligare än så här tyvärr :/

Arbetslös & Ensam

P&K


Öland 07, Fjant+Klant :)

Svolvaer 07, Linda+Emma :)



Kommentarer
Postat av: Pia

Ta't lugnan Emma! Nästa helg kommer du ha så kul så du dör! ;D

2007-09-23 @ 11:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback