Trött..

Men ack så uttråkad.. vet att jag måste sova ut för att kunna bli frisk igen men är ju såååå tråkigt.. Ifs så är jag ju skapligt trött men iaf, är ju så mkt roligare att sitta framför datorn än att sova.. Håller ni inte med mig..??

Helgen måste styras upp, prata med linad i morgon och fika med "gänget" (haha :P) På torsdag, ska bli kul att träfas igen, haha ifs så har vi ju träffats ute men nu kan man ju sitta ner och prata om allt som har hänt under sommaren och vad som kommer att hända, emil har ju varit utomlands o allt.. Sugen på att åka sj så ska bli kul att höra vad han har att säga..

Nu undrar väl ni varför jag skriver såna här skit saker som inte är viktiga någonstans, jo men är det så illa så trycker ni bara på det lilla krysset högst upp i högra hörnet utav skärmen så slipper ni läsa vidare.. Känns det bättre nu..??

Jag har inte alls tråkigt, känner mig inte ensam eller nått, vad för er att tro det..?? Suck!! Vill åka nunununununu!! Lasta släppet och bara åka iväg, möblera och sätta upp gardiner, handla blommor och lägga på överkastet, rätta till mattan och sen sätta mig i soffan och ta en kall cider och pusta ut..!! Snart snart snart bär det av igen :D Längtar!!

Näe, nu roppar sängen, bäst jag går annars kanske jag får sova på golvet i natt...

ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback