löv...

Jo ni.. Hade så grymt tråkigt idag så jag gick och satte på långkalsonger, halsduk, vantar , tjock tröja och röda gummistövlar.. Sen tog jag en kratta och en löv-korg och började kratta upp alla löv som låg på gräsmatan (som inte är speciellt liten) Ni som känner mig förstår nog nu hur uttråkad jag igentligen har varit.. och ni som inte känner mig, varför läser ni den här bloggen för..??!!




Fika på stan i morron, trevligt... Ska in lite tidigare, måste fixa pass hos polisen.. Sånt som står på "att göra" listan.. Suck.. Hatar alla måsten :x

O hur ofta sitter man i soffan och komenterar fråga olles frågor tillsammans med sin pappa och hans nya fru.. Hmm, jadu.. Inte allt för ofta men men, vad gör man inte för att vara lite social.. Åker ju snart och gubben kommer sakna mig ;)

Hmm, drömmde i natt att jag bodde i ett varuhus... tillsammans med ett rådjur, är det normalt..??

Vet att jag har sakt det förrut men nu vill jag verkligen åka!!

ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback