Ladies night...

En ny vecka har börjat igen.. Och det känns bra :) Snart är jag på väg igen, bort från stan för att upptäcka nya saker och träffa nya människor, är laddad och känner att allt kommer bli bra :D

I fredags var jag på ladies night i linköping med syster, mamma o mammas vännina.. Det abslut roligaste jag gjort sen jag kom hem... Skrattade och sjöng till dom snygga killarna på scen, nästa år blir det en repris.. Kanske kan bli en tradition :D Först var vi och åt på scandic, var jätte gott.. Goda drinkar före och efter maten oxå så klart ;) Sen gick vi vidare till cloettacenter.. En kväll att minnas :D Så här i höst mörkret behöver man små ljus glimtar som lysser upp den gråa vardagen...

I lördags firade vi pappa, åt tårta och god mat :) Började bära ner möbler från mitt rum oxå.. Känns lite konstig men bra :) Ska dra mig upp mot övervåningen snart och fortsätta backa.. Vill åka nu :) Men vet att om två veckor börjar jag jobba igen, ska bli skönt att få göra något om dagarna :) Sen att vi bor och jobba i hemsedal göra saken bara bättre :D Vintersäsong 07-08, äntligen :D

Ska läsa vidare i min braiga bok lite innan jag börjar backa vidare :)

Kommer inte sakna dig alls, och det känns skönt!!! :) Ett steg i rätt riktning, äntligen :D

ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback