Hård helg...

Blev ingen lugn film kväll iaf, haha.. Visste att ni skulle ändra er tillslut, och tur var väl det.. För utgång blev det, och roligt hade vi :D Dansade och sjöng, riktigt nice, känns lite lustigt att det var sista ute kvällen i stan, ja eller sista var väl att ta i, men vet inte när nästa blir bara.. Var lite trixit att ta sig tillbaka till stan på lördagsen men det ordnade sig :) Tack dennis :D Sen gick det bara utförr...!! Trodde jag hade en baksmälla för 10pers men blev bara värre.. På söndags förmiddagen låg jag i 39,6 graders feber och kunde varken stå, sitta eller ligga p.a av all jävla smärta jag hade i mage o rygg.. Blev ett samtal till akuten i nyköping och så klart ville dom ha dit mig.. Dom stack mig, uscha vad jag hatar nålar!! Men iaf, fick antibiotika som jag hoppas ska hjälpa fullt ut snart bara.. Har fortfarande problem med rygg o mage och sova en hel natt är inte tänkbart... Alltid är det nått så att säga..

Så nu sitter man här igen, mår någorlunda efter 1G alvedon, väntar på pappa så kanske jag kan få ner lite mat i magen, var ett tag sen nu.. Ätit en halv pizza sen i fredags natt så är lite trött i kroppen... Men hey, bättre nu än i norge, eller hur..!!

På torsdag måste jag in till staden o hämta passet och hälsa på damerna, dom saknar mig lite har jag allt förstått, haha :P

7 himlen on tv... har inget liv...

ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback