....

Är det inte så, att köpa på sig massa godis och sen gå hem och slänga sig i soffan och moffa i sig allt, är inte bara jag som gör..?? det är iaf vad jag försöker intala mig sj när ligger där i soffan äcklig och mätt efter allt.. Att det är inte bara jag som känner mig ensam och äcklig, det är inte bara jag som gör så här, det finns 1000 tals till som liger i soffan med håret på sne och snygg mjukisarna på en söndag eftermiddag.. Det är inte bara jag... Och så länge jag intalar mig sj det så går det faktiskt lättare att få ner chokladbitarna.. Men nu, när jag sitter snorig och jävlig framför den här burken så kan man ju undra sig varför i helvete slängde jag i mig allt det där..? Inte fan mådde jag bättre för det, känner mig fortfarande lika ensam och äcklig och nu som grädde  på moset illamående oxå... Just idag känns inte något på topp.. Känns som om precis hela jävla världen är emot mig... Att få ha en deppar dag i månaden hör nog till alla människor, men undrar om jag verkligen har bara en per månad.. Tycker nyss jag hade en, blir inte klok på mig sj, fy fan vad skönt det ska bli att börja jobba.. Få göra något om dagarna.. För att bara gå omkring här hemma, äcklig och jävlig med hela huvudet fullt med frågor som aldrig kommer få svar, det gör mig tokig!!


Arbetslös och ensam någon..??

Kommentarer
Postat av: Farbror Räkan

Eyy, stackare, du kan alltid hälsa på mig ifall du dör av tristess ;)

2007-10-15 @ 10:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback