En helg i stora huvudstaden...

En avkoplande och lugn helg... Var skönt att komma ifrån stan ett tag... Hitta på något annat, och bo på hotell gör man ju inte varje dag ;) Sova sj inatt...?? Lika bra att man vänjer sig, blir inte att hoppa in i något förhållande nu inte.. Jag ska ju flytta till hemsedal och leva livet :) Inte behöva tänka på någon annan än mig sj... Jobbigt när man känner sig lite ensam om nätterna men maria har ju sakt att man kunde få låna en hund o kramas lite med.. Bättre än inget, haha :P

Besikta bilen på tisdag, hoppas den går igenom nu bara, linda skulle med och flörta med mig haha.. Håller tummarna ;) Ny blinkers-gla är köpt och vinterdäck ska oxå på, det kommer gå fin fint :)

Linköping på onsdag kanske, får se hur det blir... Skullevara kul men har igentligen inte råd att handla någe nytt igen :/  Måste snart betala en hyra igen.. Får spara lite...

Händer i helgen då..?? Haha, börjar reda tänka på kommande helg, lika bra så att säga :) Om jag känner flickorna rätt kommer vi nog kunna få i oss ett glas eller flera ;) hihi.. Me like!!

Näe, gå o köpa lite godis... Är ju förkyld och allt.. Något måste jag trösta mig med, blir väl ingen frukost på sängen någe mer, träligt.. Va bra nice :P

Kyss og Klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback