Ännu en helg...

Har kommit o gått, vad har man gjort..?? Druckit och skratta med flickorna, mått dåligt och haft bafylle-ångest (som börjar bli lite som en vana, ikke bra), ätit äcklig onyttig mat, kollat på tv och sovit bort halva helgen... OJOJOJ, vad kul det är att vara arbetslös...

Bara att vila upp sig hela veckan för snart är det helg igen.. Suck vilket äckligt tråkigt liv man har :(

Är iaf hundvakt idag, skoj skoj... Lilla vovven o jag har busat och sovit oss igenom dagen lång... Tur att ante kom hem nu så jag får lite mat i mig :) Ska nog gå till konsum och köpa en äppelpaj som vi kan ha som efterrätt :P Mummmaaa :D

På fredag ska vi dansa igen, får hoppas det blir roligt, tänkte om man skulle minska lite på alkoholen, skulle ju vara trevligt att komma ihåg en utekväll.. Tåls att tänka lite på...

O Pia fick vi träffa i fredags, ROLIGT :D En härlig tjej, alltid lika spontan och trevlig :P Me like <3 Men att göma cidern för polisen var inte hennes starka sida tror ja, bea o jag blrjar bli vana så vi stoppade snabbt in den under jackan, SMART ;P

En uttråkad och lite allmänt äcklig och trött emma ska sätta sig ner och läsa lite ur sin bra bok, kan ju blir trevligt :)

♥Flickorna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback