Snart sommar...!!

Inte långt kvar nu :) dagarna flyger fram känns det som, skönt tycker jag :) Värre med skolan och alla arbeten men ett arbete är klart nu iaf.. Min coctaillista i bartekniken är renskiven och ut skriven, är faktiskt så jag blir lite stolt över mig själv :) Tog mig i kragen
när jag kom hem efter en slapp dag i skolan och gjorde klart den :) Nu fatas det bara att gå ut och gå en sväng, skulle vara skönt att röra lite på sig, solen skiner ju faktiskt massa idag :)

Super mysigt med älsklingen i söndags, kanske inte varje dag man sätter sig och blir full på rödvin en söndag men kul var det iaf ;) terrade bea över telefonen halva natten, ville ha chips ;) haha, sorry, men dumma dig, stackars jag fick vara utan.. Fick nöja mig med popcorn, funkade de med :P


38 Dagar kvar japp!!!

ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback