Paus....

♥ Flickor ♥
Det är ni som får mig att le när allt känns jobbigt!!

Vill bara somna, somna i dina armar och känna mig trygg, älskad, omtyckt...

Ligga under ett kallt täcke själv hela natten är som att vara en fågel som inte kan "sjunga"...

I höst åker jag, bort från stan.. Malmö är målet, linda hoppas du följer med :) Du och jag med alla sköna skåningar ;) En vecka sen talar vi skånska för fulla muggar :P Haha...

I lördags skulle vi dricka ett glas vin och bara vara, slutade med 3 vinare och sen lite ensamt dansande på starlight :) Haha, vilken sjuk kväll... Många tårar senare på kvällen skulle jag försöka sova för att bara några timmar senare gå upp och jobba en hel söndag... Helgen blev inte riktigt som det var tänkt... Bra..?? Dåligt..?? Vem vet...

Ka Tjing!!! Men bra, då vet ja!!! ;)

Älskar

ByeBye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback