26 dagar....

Kan fortfarande inte fatta det, Ska bli skönt, lite skrämande men skönt :) Stå på egna ben...

Dagarna rullar på, händer inte så jätte mkt... Jobbar för det mesta på helgerna, tagit ledigt mösspåtagningen och balen helgen iaf :) ja å student helgen så klart ;) men sen den 11 juni drar det igång på allvar... Skojskoj...

Klassresa om en vecka, får se hur roligt det blir.. Ja men det blir vad man gör det till som vi alltid brukar säga :)

Ett riktigt fylleslag blev det i fredags oxå, att man orkar.. Va inte planerat heller... Och det gjorde det hela ännu roligare, va länge sen jag har haft det så kul när jag varit ute... Göras om snart :)

Jag är fattig :(

Älskar pojken min ♥

ByeBye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback