Tillbaka igen...

Hade sån hemlängtan i fredags så fick lov att åka hem redan då... Efter några samtal och så stressade jag hem vid åtta och packade om, slängde mig på tåget vid halv tio till norrköping.. Där stod mina änglar bea och linda och väntade troget :) tack flickor, ni är mina räddare :P Skulle gjort det samma fär er ;)

Väl hemma i stan igen så blev det snabb dusch och snabb sminking, 30 min tog det sen va både jag och bea klara för rednecks :) En 6:a senare gick vi hem... Va väl en trevlig kväll, lite tjafs och irritation bara men den gick över sen på lördags eftermiddagen...

I lördags blev det inte en flaska rött, utan 1½ Liter vitt(!!) jojo, det gick ner galant :P Ost och kex med melodifestivalen :D En mkt trevlig kväll :) Måste göras om ;)

Gårdagen bestod mestadels utav mys med pojken, äta sig tjock på McDonalds och godis, fick plats med lite fika oxå :) Va trevligt :) Vid nio tiden kom bea och hennes karl, sen såg vi Saw 1 och 2... Ja dom va helt okej, bara 3 kvar att ses :)

Va skönt att komma hem över helgen.. Saknar inte staden utan personerna som jag tycker som mkt om där.. Ni får ta och komma hit :)

Nu ska jag söka lite jobb, tror inte att ett kvälls jobb kommer passa mig så bra, ett jobb på ett fik kanske... Är inte riktigt säker ännu, det märks...

ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback