Snart hemma igen :)

Då var det bara en dag kvar på praktiken.. Skönt på något sätt, men vill endå inte tillbaka till skolan.. Tillbaka till all stress och en massa saker som ska göras klart.. Uscha mig vad jobbigt det kommer bli, April månad ser jag inte framemot :/ Det ända roliga är att min älsklings flicka fyller år :P Jippie!!

Jobba i morgon, lite kämpigt när man har varit uppe sen halv 6 och praktiserat till 3, hemma vid halv 5, slänga sig in i duschen och sen iväg och jobba från 18,00 till 3 på natten... Usch ja, men vad gör man inte för pengarna ;) Jobba på lördag med, ska bli skoj att komma ut till julita igen, saknat stället.. Sommaren där kommer bli suverän :P Yess!!

Träffa älsklingen kommer jag väl tyvärr inte göra så mkt i helgen, men får ta vara på stunderna man får... Hinna med en sväng till linköping på söndag och hämta pakningen sen vidare till Emma B och fira henne... Tillbaka med pappas bil innan halv 6 oxå.. Helgen kommer bli tajt, men men.. Sova kan man göra när man dör ;) Har jag då inte tid med nu inte.. Näää, för man ska hinna med så mkt på så lite tid som möjligt...

Jobba på onsdag i e-tuna oxå, blivit lovad att få sluta senast 11 på kvällen för ska upp vid halv 6 dagen efter men det får vi väl se hur det blir med den saken.. Blivit lovad tidigare men har aldrig blivit så tyvär... Aja, får tänka på pengarna jag kommer behöva.. Får man lite på kontot endå sista april :) Härligt :P

Ska väl ta och borsta tänderna och krypa ner i sängen strax, om jag ska orka mig upp i morgon så är jag så illa tvungen att sova tidigt..

Är nog ganska nöjd med mitt liv just nu :)

En lyckad fest är den man aldrig glömmer eller den man inte ens kommer ihåg ;) Snart är det den 30:e flickor ;) Hehe

ByeBye

Kommentarer
Postat av: Pia

Justfan, Bullen fyller 19! :D

2007-03-26 @ 18:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback