Mår inge bra :(

Näsan är täppt och halsen svider som om det var sandpapper jag försökte svälja och inte mitt eget saliv.. Inge kul alls ju :(  Och nu till dagens fråga, ska man palla sig iväg till praktiken iaf och pina sig igenom 8 timmar sen kravla iväg hem igen..?? Eller stanna kvar här hemma, krypa ner i soffan med en filt, en bok och en kopp varmt te...??

Tycker sj att det senare allternativet låter bäst... Så vi får väl se hur det blir, har ca 3 timmar kvar att bestämma mig på iaf...

Nu ska jag iaf krypa ner under täcket och läsa lite och dricka te.. Bäst att passa på när man vet att man har tid till det...

Längtar efter sommaren och varma kvällar... Grillning och bad... Kubbspel och kalla cider.. Vill ha nu!!

Saknar-Älskar...

ByeBye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback