Ibland räcker orden inte till...

♥Saknar min älskling någe oerhört mkt :/ Kan ju inte ens somna och sova ordentligt utan han vid min sida.. Har aldrig varit så här kär och lycklig förut.. Om två dagar får jag träffa honom igen, pussa och hålla om.. Iaf för en liten stund, ska nämligen springa iväg och jobba nästan direkt efter jag kommit hem :( Lite tråkigt, men det är pengar.. Får se det positiva i det lilla...

Underbar <3

Hemma idag oxå, har jätte ont i min stackars hals ju :( Usch, inge kul..

Den 30:e flickor :P Då blir det fest ;) Hehe, ja jävlar va vi ska ha kul då :P Både Fylle-Emma, Fylle-Linda och Fylle-Bea ska ut och göra stan osäker ;) Vi tre tillsammans + massa andra underbara flickor.. Ujuj, det kommer bli en kväll att minnas, haha ja iaf det vi kommer komma ihåg utav den ;) Och den här gången linda, då ska jag inte banga på efterfest :D Som jag alltid bruka göra, torr som jag är ;)

ByeBye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback